Blog ini sudah diintai untuk kali ke:

Thursday 28 March 2013

Selamat Meneruskan Perjuangan


Assalamualaikum..

Yes, it’s an update! (Pedulikan ayat English yang mungkin salah)

Pertama sekali penulis mewakili member member yang lain mengucapkan setinggi tinggi tahniah buat Abe We kite(Wan Ismail bin Wan Sulaiman) atas perjuangan beliau melanjutkan pelajaran ke luar Negara atau lebih spesifik ke bumi Germany. Jadi, baru baru ni terjadi lah pertemuan dramatic  dan nostalgia  (kononnya hehe) sebelum member kite ni berangkat ke jerman.



Jadi, terima kasihlah  kepada yang berpeluang hantar mail tuh..  Nik Amirul yang lepas exam terus naik ke KLIA (tengok baju macam beliau yang akan ke oversea J ) Penulis sendiri berangkat dari Melaka menaiki bas dan merasai kali pertama naik KTM kat KL, tak lupa jugak buat Kimi Shotgun, Kerol dan Suha selaku presiden JPK Unikl Miat (Promote sikit) sebb bagi peluang tinggal di Unikl buat sementara waktu. Yang tak dapat dating, takpe, doa dari jauh tu tersangatlah penting.

Jadi, buat saem kito, semoga meneruskan pejuangan menuntut ilmu dengan bersungguh sungguh. Sesungguhnya pertemuan dan perpisahan atas jalan Allah itu sangat bermakna. Jika dulu menjadi contoh buat sahabat sahabat maka kini turut menjadi inspirasi buat kawan kawan.

Habis.

No comments:

Post a Comment